יום שני, 12 בנובמבר 2012

תסלחו לי על הישירות הקרבה ובאה, אבל אין ברירה- אנחנו ישנים


תסלחו לי על הישירות הקרבה ובאה, אבל אין ברירה- אנחנו ישנים
(נכתב ביום השואה 2012)

העולם שתק! ואנחנו שותקים. בסין קוצרים איברים. בסוריה טובחים. באפריקה מת ילד כל כמה שניות. מת מרעב. מתתם פעם מרעב? לא לרגע.. כמו הביטוי הזה- למות מרעב..
כל כמה שניות מת ילד מרעב.  אני תוהה למה "שתקו" בשואה. אני תוהה למה שותקים עכשיו.
אני חושב שאנחנו עסוקים מדיי. לכדו אותנו במירוץ עכברים. מירוץ הישרדות.
טמטמו לנו ת'שכל 12 שנה בבית ספר בדיוק עם מלא דברים שלא חשוב לדעת.
לא גילו לנו שצריך לנשום. לא לימדו אותי על רגשות. אף אחד לא סיפר לי שאני נצחי.
לא לימדו אותי שהאחר הוא אני.
לא אמרו שכל התורה הזו (שלמדתי מכיתה ב' ועד יב') על רגל אחת זה "ואהבת לרעך כמוך".
ואנחנו שותקים.

מכניסים לנו למים כספית ארסן וקדמיום- חומצה פלואוריסליצית. אבל לא בא לנו לשמוע.
גם ככה יש צרות. הבוס.. האישה.. לגמור ת'חודש.. סרטים, מחשבות.. סרטים, מחשבות.. המיינד חופר.. לחץ. האדם המערבי חי קבוע עם רמה מסוימת של חרדה.
... חומצה וכספית במי השתייה!  מלא מחקרים מראים שמרעילים אותנו לאט לאט, במי השתייה,
בחומרי ההדברה על המזון- אבל אנחנו שותקים ועסוקים.

צריך לחסוך כסף לצאת לחופשה. הנירוונה של האדם המערבי- בטן גב בתאילנד. בריחה מהמירוץ.
התעלמות ממה שקורה פה באמת על הכדור.
אבל חוזרים מהחופשה. צריך לשלם משכנתא- עוד דרך להפוך אותנו לעבדים של הסיסטם.
זכותם של בני האדם לחיות על האדמה מבלי לשלם עליה מיליון שקל הושכחה מבני האדם.

הקפיטליזם הדורסני ניצח (בקרב כמובן :)
ההון הכתיר שלטון- מינה עיתון- הכתיב חינוך קלוקל- יצר כלכלת מלחמה- הורס את הכדור היערות-
גרם לנו להאמין שאנחנו חייבים לאכול נבלות ושזה בריא.
התמכרנו לצרכנות. לחיצוניות. למותגים. לפוזה. אלימים בכביש. מנוכרים. לחוצים.
לא יודעים מי אנחנו באמת. לא רואים את האחר. איפה חמלה איפה?

לחם ושעשועים לימדו אותי בבית ספר על יוליוס קיסר.
השעשוע האולטימטיבי ב 2012- טלוויזיה- שמכניסה לנו שטויות לתודעה
ומוכרים לנו מוצרי צריכה שאיננו צריכים.
החדשות יוצרות מציאות לא מדווחות עליה.
באיסלנד קרתה מהפכה של אהבה- פול פוואר- העמידו לדין את הבנקאים- העם יצר חוקה חדשה. זה תהליך שהתחיל שם ב 2008. ובדיוק מאז הפסיקו לדווח על איסלנד בכלי התשקורת המערביים.
  
החושך חזק. שולט. ביד רמה.
ואנחנו שותקים.
לאט לאט מתעוררים חברתית. לאט לאט מתעוררים תודעתית.

אחים ואחיות,  אין מה להתפשר על פחות מרווחה ושפע לכולם.
האשלייה סופה לקרוס ולהתפוגג. זה הזמן למהפכה מסוג חדש. מהפכה תודעתית. מהפכה של אהבה.
אחדות ואכפתיות ואמת וערבות.
המהפכה מחפשת מנהיגים. להתעוררות החברתית והתודעתית.
WHERE IS YOUR PASHION TO SERVE?
אנחנו בסה"כ אורחים פה בגלגול הזה. התבלבלנו ושכחנו את המקור, את הגן ממנו באנו.
זוהי ההרפתקה של החיים שלנו..
האור גדול גדול. צריך לחפש במקומות הנכונים.
האלטרנטיבה כל כך קיימת. כל כך ברורה למי שהיא ברורה לו.
תמיד הכי חשוך לפני עלות השחר.
אז מה איתך?  איפה את/ה והתודעה שלך באביב 2012?

והעולם שותק.

נ.ב
רוב התודעות עדיין לא מוכנות לחלק מהנאמר לעיל. ועל זה נאמר:
" The TRUTH will set you FREE          but first, it'll piss you off "

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה